پیشنهاد فروش خودرو مدل کیا کارناوال 2016
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل کیا کارناوال 2016

بعد از ده سال انتظار، در سال ۲۰۱۵ کیا کارنیوال جدید به بازار استرالیا آمد. کیفیت و طراحی که این خودرو از آن بر خوردار  است ارزش انتظار این همه مدت را داشت. نسبت به مدل پیری که داشت تغییرات خیلی‌ زیادی در طراحی و مهندسی‌ کیا کارنیول صورت گرفته.

در واقع یکی‌ از مهم‌ترین مسائلی‌ که شرکت کره ای کیا و هیوندای به آن پی‌ برده اند و نسبت به دیگر خودرو سازان به خوبی‌ آن را اجرا میکنند؛ کیفیت محصول نهایی است.

اما ژاپنی‌ها هنوز یک پله از کره ای‌ ها در صنعت خودرو سازی جلوتر هستند . اگر هم بخواهید یک خودرو ی اروپایی‌ خریداری کنید که مثل یک خودرو ی کره ای از کیفیت بالا و قیمت ارزان  برخوردار  باشد، مجبورید ۱۰‌ها هزار دلار هزینه کنید.

 

 

  • طراحی

 کارنیوال جدید دارای طراحی جدید و جذابیت خاصی است و دیگر آن جعبه ی متحرک نیست که سوار بر چهار چرخ بود. حال یک مینی ونی است برای کسانی که از نفرات زیادی در خانواده برخوردار هستند. از نظر طراحی، همه از جلو پنجره ی بزرگ و تو چشم کارنیوال جدید خوششان میاید و طراحی عقب آن هم با پنجره‌های نازک و همچنین شکل چهار گوش آن خیلی‌ دوست داشتنی است. 

ارتفاع جمع و جور کارنیوال نسبت به مدل قبلی‌ کوتاه تر است و پارک کردن آن خیلی‌ آسانتر می‌باشد. اما فاصله بین دو محور بیشتر است که جا پای بیشتری برای سرنشینان ارائه می دهد. در کل می شود گفت که ارتفاع بدنه کارنیوال زیاد است.  

طراحی صندلی‌‌های کابین به صورت 2 صندلی‌ در جلو، ۳ تا در وسط  و 3 صندلی‌ دیگر در عقب می باشد. در ردیف وسط که دارای ۳ صندلی‌ است، صندلی‌ وسطی از آن دو تا کوچک تر است و قابل تا شدن است که برای صندلی‌‌های بغل مثل یک میز عمل می‌کند و یا کاملا برداشته می شود و به سرنشینانی که در کنار نشسته اند، فضای بیشتری ارائه می دهد. 

کابین کارنیوال از فضای زیادی برخوردار است که هم جا ی زیادی برای بار دارد و هم برای سرنشینان با جا به جا کردن صندلی‌ سرنشینان به صورت مختلف. سه‌ صندلی‌ ردیف آخر قابل تا شدن هستند تا فضای بار بیشتری برای جا به جایی‌ وسایل بدهد. حتی اگر هم تمام صندلی‌‌های سرنشینان در جای خود باشند، باز هم فضای بار در عقب کابین به اندازه ی کافی‌ خواهد بود.  

جای پایی که ما بین صندلی‌‌ها وجود دارد آنقدر زیاد است که فقط در یک لیموزین به این اندازه خواهد بود. برای نشستن و دسترسی‌ به صندلی‌‌های ردیف سوم نسبت به خودرو‌های این کلاسه بهتر است،که  برای کودکان یا افراد با جثه کوچک راحت تر هم می شود. 

 

  • ایمنی‌

 از نظر ایمنی‌، کارنیوال دارای تجهیزاتی است که در تصادفات از صدمه زدن به سرنشینان و غلط خوردن خودرو جلو گیری میکنند. ضمن اینکه کارنیوال به سیستم کنترل ترمز در پیچ‌ها نیز مجهز  است.

 

  • پیشرانه/ جعبه دنده‌

 مینی ون‌های بزرگ برای جا به جا کردن سر نشینانش با حجم بار زیاد نیاز به قدرت زیادی هم دارند. اما کیا کارنیوال این قدرت را فقط با یک پیشرانه بنزینی شش سیلندر V6،  ۳/۳ لیتری و پیشرانه چهار سیلندر ۲/۲ لیتر توربو دیزلی که از گشتاور بالایی‌ هم بر خوردار است ارائه می دهد. 

قدرت پیشرانه بنزینی و دیزلی کارنیوال به ترتیب ۲7۶ و 197 اسب بخار  می‌باشد و گشتاور آنها نیز به ترتیب ۳۳۶ و ۴۴۰ نیوتن متر  می‌باشد. طبق آزمون‌های رسمی‌ که انجام شده، مصرف سوخت این دو پیشرانه به ترتیب 6/11 و ۷/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده.

 

 

  • حس رانندگی‌‌

  طراحی هوشمندانه و مهندسی‌ حساب شده ی کیا نتایجی‌ همچون کارنیوال نسل جدید به دست آماده. کارنیوال هم زمان با رانندگی‌ فوق العاده ای که دارد، کابین جا دار برای راحتی‌ سرنشینان و حمل بار ارائه می دهد. در این مینی ون هشت نفره دسترسی‌ به صندلی‌‌های ردیف اول و دوم به راحتی‌ صورت می‌گیرد. اما برای استفاده از ردیف سوم، برای بزرگسالان و افراد با جسته ی بزرگ کمی‌ دشوار خواهد بود. با این حساب این مینی ون دارای سایز متوسطی است و مثل SUV  های تمام قد معاف از مشکلات دسترسی‌ به ردیف سوم نخواهد بود.

رانندگی‌ کارنیوال خوب و حرفه‌ای است و حتی رانندگان تازه کار هم در عدم رانندگی‌ ایمن  با آن به مشکلی‌ رو به رو  نخواهند شد. سیستم‌های ایمنی‌ که رو این مینی ون وجود دارد رانندگی‌ آن را خیلی‌ امن کرده. برای مثال اگر راننده ای با سرعت بالا وارد یک پیچ بشود، سیستم‌های ایمنی‌ موجود به هر شکلی‌ از تصادف احتمالی و خطر جان سرنشینان جلوگیری می‌کند. 

پارک کردن کارنیوال به دلیل دید خوبی‌ که دارد و سنسور‌های پارکینگ که تمام مدل‌ها به آن مجهز هستند بسیار راحت است.

ترمز دستی‌ کارنیوال که به صورت پدال طراحی شده خیلی‌ هوشمندانه نیست. چون در بغل ترمز  خودرو قرار گرفته و مدام با آن پدال اشتباه گرفته می شود. اما به خاطر راضی‌ کردن خریداران آمریکایی‌ از این مینی ون، اینطور طراحی شده. ولی‌ خودرو‌های کیا به زودی مجهز به ترمز دستی‌ برقی‌ خواهند شد مثل دیگر خودرو‌های اروپایی.

عمل کرد پیشرانه کارنیوال خیلی‌ خوب است حتی با کابین دارای سرنشین و بار در حد معمول. آزمون‌های خیابانی ما در مورد کارنیوال خیلی‌ خوب بوده و با گشتاور بالایی‌ که از آن برخوردار است. علاوه بر اینکه در هر نوع رانندگی‌ کاملا جواب گو بوده و در مصرف سوخت هم صرفه جو. چون مصرف سوخت آن در بزرگراه‌ها و جاده‌های کناره ۶ تا ۸ و در شهر از ۹ تا ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده. نتایج به دست امده برای کلاسه ی خودش خوب است و  نسبت به SUV های هفت یا هشت نفره صرفه جو تر است.

 

  • مشخصات فنی‌‌‌

قیمت فروش

۴۱،۴۹۰ دلار

مصرف سوخت در شهر

۱۱/۶ لیتر/۱۰۰ کیلومتر

تولید میزان CO2

 ۲۷۱گرم/ کیلومتر

حجم مخزن زن سوخت

۸۰ لیتر

تعداد سندلی‌

۸

ضمانت خودرو

۷ سال/ بی محدودیت

زمان لازم برای سرویس

۱۲ماه/ ۱۵۰۰۰ کیلومتر

پیشرانه

شش سیلیندر با پیشرنه ۳/۳ لیتری

اسب بخار/گشت آور

۲۰۶ کیلووات/۳۳۶ نیوتن متر

ابعاد : طول، عرض، ارتفاع

۵۱۱۵ میلیمتر،۱۹۸۵ میلیمتر،۱۷55 میلیمتر

 





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: